زینبزینب، تا این لحظه: 21 سال و 29 روز سن داره
زکیهزکیه، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره
خاطرات منخاطرات من، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

خـــــــــــاطـــــرات مــــــــن و خـــــــــــواهرم

دخترا

1397/6/28 15:59
نویسنده : …zeinab…
508 بازدید
اشتراک گذاری


خیلی قشنگه😍

مخصوصا دختراااااااااا

لطفا بخووووووووونید👇

داداشم منو دید 👀تو
 خیابون.. با یه نگاه تند🙎🏻♂ بهم فهموند برو خونه تا بیام.✋🏻
خیلی ترسیده بودم..😰  الان میاد حسابی منو تنبیه میکنه..😖

نزدیک غروب رسید.🌘. وضو گرفت دو رکعت نماز خوند📿
بعد از نماز گفت بیا اینجا👁
خیلی ترسیده بودم😱

گفت آبجی بشین🙂

نشستم🙇🏻♀
بی مقدمه شروع کرد یه روضه از خانوم حضرت زهرا خوند حسابی گریه کرد منم گریه ام گرفت🎤😭
بعد گفت آبجی میدونی بی بی چرا روشو از مولا میپوشوند😔؟
از شرم اینکه علی یدفعه دق نکنه
آخه غیرت الله😞

میدونی بی بی حتی پشت در هم نزاشت چادر از سرش بیفته!🚪🔥

میدونی چرا امام حسن زود پیر شد
بخاطر اینکه تو کوچه بود و نتونست کاری برا ناموسش کنه

آبجی حالا ☝️🏻اگه میخوای منو دق مرگ نکنی😊
تو خیابون که راه میری مواظب روسری و چادرت باش😇✊🏻
یدفعه ناخداگاه نره عقب و یه تار موت بیفته بیرون😈👱🏻♀
من نمیتونم فردای قیامت جواب خانوم حضرت زهرا رو بدم🙁😣

سرو پایین انداخت و شروع کرد به گریه کردن.. 🏻♂😭
اومد سرم رو بوسید و گفت آبجی قسمت میدم بعد از من مواظب چادرت باشی☺️😔

از برخوردش خیلی تعجب کردم..😟 احساس شرم میکردم😢
گفتم داداش ایشاالله سایه ات همیشه بالا سرمه.. پیشونیشو بوسیدم...😚

سه روز بعد خبر آوردن داداشت تو عملیات والفجر به شهادت رسیده⚰

بعدا" لباساشو👕 که آوردن دیدم جای تیر مونده رو پیشونی بندش🔫🚩...
سربند یا فاطمه الزهرا.س..🍂


حالا هر وقت تو خیابون یه زن بی چادر رو میبینم... اشکم جاری میشه.. 
پیش خودم میگم حتما" اینا داداش ندارن که..😔..

                     ..یا زهرا.س


کپی کردنش عشق میخاد 
 اللَّـهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّد وآلِ مُحَمَّد.  
🍂🍃🍂🍃🍂🍃🍂🍃🍂

 

تاسوعا 97

پسندها (8)

نظرات (5)

مامان دوقلو ها
28 شهریور 97 17:24
متن عالی بود التماس دعا
…zeinab…
پاسخ
محتاجيم به دعا محبت
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
29 شهریور 97 0:41
عزیزم واقعیت داره این پستت ؟یعنی برای خودته؟؟؟
…zeinab…
پاسخ
نميدونم 
از يه کانال کپی کردم خندونک
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
8 آبان 97 18:35
متنت خیلی خوب بود...........


دوس داشتممحبت
…zeinab…
پاسخ
خوشحالم که خوشتون اومد محبتآرام

28 شهریور 98 13:19
عزیزم این پست واقعی  است مال خودته آره 😭😭
…zeinab…
پاسخ
نه متاسفانه از کانالی کپی کردم