زینبزینب، تا این لحظه: 21 سال و 8 روز سن داره
زکیهزکیه، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره
خاطرات منخاطرات من، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

خـــــــــــاطـــــرات مــــــــن و خـــــــــــواهرم

انتخاب رشته برای دبیرستان

1397/5/26 18:25
نویسنده : …zeinab…
422 بازدید
اشتراک گذاری

می دونم مدت خیلی طولانيه به وبلاگم سر نزدم طوری که نام کاربریم و تا چند روز هي اشتباه می زدم ولی بعد چند روز یادم اومد این نام کاربری که می زدم اشتباه بود و نام کاربریم يه چیر ديگه است خندونک حالا از این ها که بگذریم این سال تحصیلی که پشن سر گذاشتیم خیلی سخت بود از اول سال که معلم ها اومدن هي درباره امتحان آخر ترم یا همون امتحان نهایی و آزمون نمونه و تیز هوشان حرف می زدن که سخته و امسال باید بستر درس بخونيد من که از همون اول دلم می خواست برم فنی ولی نشد ته که پدر و مادرم ندارن نه! خودم پشيمون شدم محیط مدرسه های فنی برام خیلی جالب نبود غمگین و نرفتم ديگه در آخر هم رفتم انسانی رسته ای که اول سال نهم اصلا فکر رفتن بهش و نمی کردم ولی حلا پشيمون نیستم و خیلی هم خوشحالم محبت  ولی این انتخاب رشته عجب دردسری داره وسط های سال بود که آدرس يه سایت و دادن با نام کاربری و رمز عبور چند صد تا سوال خیلی مزخرف بود کع باید جواب می دادیم و اسمش و گذاشته بودن آزمون رغبت و علاقه دلخوربعد چند وقت بعد يه فرم دادن دسته ما و يه فرم ديت مامان ها که اولویت بندی رشته ای که دوست دارید برید و یا فرزندتون بره و او بزنید  تا آخر سال کلی ما رو اذیت کردن بالاخره گفتن که یک مرداد بریم مدرسه برای گرفتن کارنامه و جواب انتخاب رشته که می تونيم چه رشته ای بریم  شب قبلش داستم از استرس می مردم زنگ زدم به دوستم ببینم اون چه جوريه وضعیتش که اونم نمی دونست فردا عه و قتی شنید کلی استرس گرفت و بعد هم نشست گریه کرد حالا من بهش دلداری می دادم من زنگ زده بودم اون به من امید بده خندونک فردا صبح که رفتیم مدرسه از استرس درحال پس افتا ن بودیم همه مون بلاخره جواب و گرفتیم و رفتیم مدرسه دبیرستانی که نزدیک خونه مون بود در رشته انسانی ثبت نام کردیم یعنی فقط اسممون و دادیم چند روز بعد که پرونده کامل و بردیم  از صبح ساعت هشت رفتیم و دوساعت و نیم اونجا منتظر  بودیم تا اجازه بدن بریم داخل و فقط پرونده رو بدیم چقدر هم گرم بود سالن له تون بزرگی يه پنکه نداشت چه برسه به کولر شاکی دوتا از همکلاسی های ابتدایی ام هم دیدم که خیییلی تغیر کرده بودن 

پسندها (3)

نظرات (1)

فروشگاه مدشو
26 مرداد 97 21:11
سلام حراج تی شرت و کتانی به قیمت قبل! www.modsho.com