زینبزینب، تا این لحظه: 21 سال و 29 روز سن داره
زکیهزکیه، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره
خاطرات منخاطرات من، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

خـــــــــــاطـــــرات مــــــــن و خـــــــــــواهرم

تولدم2

1396/1/18 2:46
نویسنده : …zeinab…
565 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز با دوستام تولد گرفتم که میشه تولد دوومم.البته خیلی شبیه تولد نبود نه که نبود بود به درخواست و پیشنهاد و اجبار خودم همه اسپرت پوشیدن به جز دوتا از دوستای حرف گوش نکنمعصبانیمهمون هام هم فقط دوستام بودن و از فامیل هم هیچکسی رو دعوت نکردم می خواست فقط خودمون باشیم و خوش بگذرونیم وهمینطور هم ساعت دو که از مدرسه تعطیل شدم رفتم خونه و حمام رفتم ناهار خوردم هنوز لباسم و کامل نپوشیدده بودم که دوستام اومدن لباس خودم یه پیرهن مردونه سفید-شلوار لی-کتونی سفید موهام هم کوتاه کردمغمگینالبته نه خیلی تا روی شونه ام فقط ولی خیلی بهم میادآرامکیکم مدل توپ والیبال بود زیباکه دوستام حسابی حرص خوردنخندونکوقتی کیک واوردیم برف شادی و که اوردم دوستم محدثه برف شادی و گرفت و شروع کرد به زدن به بچه ها همه مون برف شادی شدیم آرامدر کل عالی بود واقعا خیلی خوش گذشت

اینم کیکم

پسندها (8)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

دخترخاله سیما
30 اردیبهشت 96 12:08
سلام زینب جون/ انشاالله همیشه همین طور روزهات به شادی بگذره/ کیک تولدت هم حسابی عاااااااااااااالی بوده/
…zeinab…
پاسخ
مرسی گلم همچنین روز های شما هم شاد و عالی
❤ بارانا❤
18 خرداد 96 6:34
سلام. گلم تولدت مبارکااا باشه😍😍😚😚❤
…zeinab…
پاسخ
ممنون
❤ بارانا❤
18 خرداد 96 6:34
تابستون هسی؟
…zeinab…
پاسخ
بله بله مگه میشه نباشم الته اگه نتم تموم نشه
مائده جون
9 دی 96 9:08
تفلدت مبالک
…zeinab…
پاسخ
مرسي عزیزم محبت